אחות קטנה
"אחות לנו קטנה, ושדיים אין לה; מה-נעשה לאחותנו, ביום שידובר-בה"(שיר השירים ח.ח).
ירושלים בתולה מדעות
רק לשבת
לצפות
בקדרה תבשיל רעיונות
והאש
דמיונות
גם היסטוריה לא הספיקה
קמטים בחומות
הסמיקה
כבר ניסו רבים לבעול
מלכת העולם
לכבול
קמה אחות קטנה
תל-אביב
שמה
שיכבו עמי אמרה
כי ירושלים
בית אלוה
וירושלים...בוכה
כי אחותה קטנה
ושדים אין לה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה