שירת הקקטוס
יום רביעי, 4 בדצמבר 2013
נר תשיעי
הלילה הדלקתי נר תשיעי
אור שַמַש בודד
כול נרותיי כבו
החושך הזה חזק
דמעותיי שעווה מטפטפת
מכתימות שולחן עץ
השאירו סימנים
אולי מישהו יראה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה