יום רביעי, 4 בדצמבר 2013

נר תשיעי
הלילה הדלקתי נר תשיעי
אור שַמַש בודד
כול נרותיי כבו
החושך הזה חזק

דמעותיי שעווה מטפטפת
מכתימות שולחן עץ
השאירו סימנים
אולי מישהו יראה

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה