יום ראשון, 4 במאי 2014



דפיקות מלמעלה


סגרתי את עצמי בחדר
ונעלתי את פתחי האש.
כמו שניים מסתובבות
שדופקות עם לשונית מנעול
על משקוף ערום ומוכה דם.

שמעתי צעקות של מוות מהקומה למטה.
הם רבים שם עם שמים של מעלה
ובוכים עם בני אדם של מטה.

סגרתי את האוזניים חזק
מתחת לשמיכה
כי שמעתי דפיקות בדלת,
.
.
.
שוב פסחו עלי

שוב דפיקות
הפעם זה משהוא אחר...





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה