יום שבת, 3 במרץ 2012



יש נשים שלא הצלחתי לאהוב.
יגעתי ועמלתי אליהן קרוב.
יופי לא בחיקן רק חן בלִבן
רואה אני אותן מתמוססות בשקיעה
נשרפות באור היופי שבבריאה
מדוע בורה ברה?
מדוע נטל קימעה?
אנא קבלו סליחתי
איני חלש
איני יכול לחיות רק מורגש
אם רק יכולתי לאהוב....
תדעו שאני שלכן
קרוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה