יום רביעי, 7 במרץ 2012

בפורים תלבשני
פורים בי העלה חיוך
עלה עם ערק מוגזם
בעודי מוטל בזמן מסיבה
גלי הבס של הדי גי נכנסו ללב
ואני מסובב שיכור כקורח
מנסה לשמור מין זיכרון שעלה
מבעבה אבל לא ניראה בשיכרון
יד ימין מחזיקה פרצוף ושמאל פרוסה לליטוף
מחובק עם עצמי מוטל בתחפושת
צועקת לעברי: "מדוע לא תלבשני גם מחר"
בלי תשובות חכמות אני מעלים
ממשיך ומשקר לה שוב
"זה לא אני זה הצל של הזמן
הוא חולף לו...."
בבוקר למחרת קמתי עם הנג
האובר היה מורגש באוויר הקר
כשחיפשתי את התחפושת בסל הכביסה
ענו לי הבגדים הרגילים: "התחפושת...
היא הלכה, בחצות הלילה היא פרחה
אבל אל דאגה היא השאירה לך מתנה,
חיוך שפורים העלה"




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה