יום חמישי, 24 במאי 2012

שיברי מלכות


מה שאלתך, ומה בקשתך
חצי מלכות כבר אינה
נפלה מידי, נשמטה
הייתי מלך על ירושלים
עכשיו, אני בוזק מלח על
חולט צמח שנבל
שותה שחור שהלילה פרס

על כתפי עורב מספר תחבולות
מחבל במוח ואוכל לבבות
ידעתי.
לא עמלתי.
פצעתי אשר זרעתי

תפרתי כפתורים לכיסים
להחביא מה שנשאר
רוקנו את ביתי מכול
נשארתי בין שמים וחול

הדיו אזל הקולמוס נזל
שפך ללא הרף מילים על דף
השחיר בניקוד ילדים וטף

ביתי הוא יגון
משכן, אשר שקע
בין אבני רחיים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה