יום חמישי, 13 בדצמבר 2012



נס חנוכה

כשנרות החנוכה של כולם כבים בבוא הלילה,
אני מדליק נרותיי מתחת למפלס העדן
מדליק נר אחרי נר ללא שַמַש
מחזר על הפתחים שכבו ודורש את האור.
עוד מעט גם נרותיי יכבו
והשחר יהיה האור היחידי.
וכך שמונה ימים
שמי הטוב ידעך
עד שאהיה לנס בעצמי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה