יום רביעי, 19 בדצמבר 2012


שמע-אחד

שמע אלוהי שמע אחד 

שמע תחינתי כי מבכי אמעד

שלשאלות ברזל כבלוני

שדים ושדות בזזוני

את כול אשר לי לקחו

את בניך יחידך כלאו

ואשב בבור עם נחש ועקרב

ויבכו בשמי כי ליבי דאב

מדוע עזבתני בבוא העת?

מדוע רק בזקנה אָטִיב שאת?

הלנצח חרב תושחז על צווארי?

הלבטח ישנם רחמים במעוני?

אשב עכשיו לבדי בדד

אספור דור דור ולא אפחד

שמע  אלוהי שמע-אחד 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה