האם אוכל מלכי?
אני בדרך...
ארוחות חסמו וושט
בעברי הרעב
צמא, טיפסה דרך המחשבה.
עם שתי ידיים שמאליות אני מחבק גוף
קרוב.
נושא זרועות עייפות
מצמיד אלי
מכביד נשימות
נרדם...רק לרגע
מתעורר. שוב לבד
תעתוע קטן לפני הכניסה
רגלים, עדיין עומדות גבוה
יכין ובועז עומדים ותומכים
בחלקי גוף מותשים
חושך עכשיו על מצריים
אנחנו, רחוקים
מאות פרסאות אלפי אמות
וטפחים אין סוף
מה נעשה?
ביום שידובר בנו?
ביום שידובר בנו?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה