יום ראשון, 23 בספטמבר 2012


אני ואת

מה שאני אוהב אצלך
שקולמוסי נחנק מלבטא  במדויק 
מלתאר את התחושה
שאני ואת
עוד לא כתבתי עניים כמו שלך
רכות ודומעות ששוטפות ניקוד מלכלך
רק מבט עדין של אישונים מוכרים ששוברים את לבי
ומחברים אותו שוב ושוב בריסים שלעולם לא ייפרדו

מגעך הרך מורגש בהיסח הדעת
כשעלים נושרים בסתיו, בבוא הזמן להיפרד מאבות העצים
מפתיעה, ומכסה אדמה באהבה
אני ואת
כתבי קודש נכתבים בדיו מזוקק
נוגע בנייר ומצמרר את האוזניים
אבל את, הווייתך משתקפת  לי
בעולם שלא כתוב באותיות, רק נוגעת, שוב ושוב

ממפגש למפגש כבר איני עוקב, ימים ולילות
משנורר על הפתחים לחפש עוד אותיות כדי לבטא
שואל אלוהים מדוע כה מעט אותיות?
כה מעט שפות לכתוב רק אחד משישים לאהבה?
כשאני כותב את חומקת.
כשאני עוזב את עומדת
בואי
רק
אני ואת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה