יום שבת, 8 בספטמבר 2012


מכתב

טוב לי
תורת הפה
מזהב טהור
וכסף קונה

טוב לי
אמונתי בך
מאלים רבים
וכוחות לא לנו

טוב לי
תחת כנפיים
מלעוף הרחיק
ולעולם לא לחזור

טוב לי
פה בארץ אשר הראתה
ולא בארץ נוכרייה
מנוכרת ממני

טוב לי
אתך בדמיון בחלום
בתוך ארמון אחרון

טוב לי
שנפלתי.... וחזרתי
עם עם שלם שרוצה

שלך
הבנים :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה